miercuri, 2 martie 2016

Despre mine





Bună
Numele meu este Vlad Ioana. 


          Eu :

  •  sunt studenta in anul II la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei din cadrul Universitatii Bucuresti.
  •  sunt o persoana calma, echilibrata, serioasa si punctuala.
  •  sunt zodia gemeni.
  •  sunt pasionata de dans, pictura, citit, muzica si calatorii. 
  •  sunt o persoana careia ii place sa realizeze activitati cu copiii si sa interactioneze cu ei ori de cate ori are ocazia.
      

   In ceea ce priveste laboratorul de IAC asteptarile mele sunt:
  • sa imi imbunatatesc cunostintele referitoare la utilizarea tehnologiei moderne;
  • sa invat lucruri utile;
  • sa pot aplica informatiile asimilate in cadrul laboratorului;
  • sa pot utiliza ceea ce invat in cadrul laboratorului in viitoarea mea activitate didactica;
  • sa existe activitati care sa ne stimuleze creativitatea.
Slogan: 
" Singurul mod de a realiza lucruri minunate e sa iubesti ceea ce faci." (Steve Jobs)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu